La tortuga d'aquesta história és terriblement poruga, tant, que ja demolt petita decideix amagar el cap a sota de la closca i no tornar-loa treure mai més. Per aixó mai no ha pogut veure les margaridessilvestres, ni els peixos del rierol, ni el cel rogent de la posta, ni cap dels animalons que viuen al bosc.Per sort, peró, un bon dia la tortuga poruga es fa amiga d'una petitaeruga verda que l'ajuda a viure pel bosc i li explica com és de bonicel món que l'envolta. Peró, será capaÇ de convéncer-la perqué treguiel cap de sota la closca
La tortuga d',aquesta història és terriblement poruga, tant, que ja de molt petita decideix amagar el cap a sota de la closca i notornar-lo a treure mai més. Per això mai no ha pogut veure lesmargarides silvestres, ni els peixos del rierol, ni el cel rogent dela posta, ni cap dels animalons que viuen al bosc.
Per sort, però, un bon dia la tortuga poruga es fa amiga d',unapetita eruga verda que l',ajuda a viure pel bosc i li explica comés de bonic el món que l',envolta. Però, serà capaç de convèncer-la perquè tregui el cap de sota la closca?