Em dic Tom Gates i m'he proposat aconseguir més ESTRELLES que ningú al quadre de punts del meu profesor, el senyor Fullerman, peró no hotinc GENS fácil!Aixó és per tres motius:1. El Marcus és un trampós que sempre em busca les pessigolles.2. El queixal em fa TANT de mal que NO puc concentrar-me ni per fergargots durant la classe.3. Tinc altres coses importants que fer, com ara NEDAR, caÇar cuquesi, sobretot, empipar la meva germana DELIA, que és una cosa que sempre m'anima.
Em dic Tom Gates i m'he proposat aconseguir més ESTRELLES que ningú al quadre de punts del meu profesor, el senyor Fullerman, però no ho tinc GENS fàcil!
Això és per tres motius:
1. El Marcus és un trampós que sempre em busca les pessigolles.
2. El queixal em fa TANT de mal que NO puc concentrar-me ni per fer gargots durant la classe.
3. Tinc altres coses importants que fer, com ara NEDAR, caçar cuques i, sobretot, empipar la meva germana DÈLIA, que és una cosa que sempre m'anima.