O pensamento salvaxe ocupa un lugar nuclear no conxunto da extensaobra do etnólogo Claude Lévi-Strauss e goza, amais, dunhaincuestionable influencia para alén das fronteiras da etnoloxía. O seu principal obxectivo pódese sintetizar moi breve e accesiblemente enamosar que no existe un baleriro entre o xeito de pensar dos poboschamados primitivos e o noso. Partindo das investigacións sobre adenominada mentalidade primitiva do filósofo francés Lucien Lévy-Bruhl e o traballo do antropólogo polaco Bronislaw Malinowski, que desafiou a dicotomía salvaxe/civilizado nos círculos académicos. Lévi-Straussmodelou, apoiándose na súa experiencia de campo no Brasil, a idea deque as sociedades ás que chamamos primitivas se rexen coma nós através dunha atención especial ao concepto de coherencia, e quediferenzas de orde cultural entre a nosa sociedade e calquera desasque chamamos primitivas son similares ás que existen entre dúascalquera delas. A obra de Lévi-Strauss avanza nos postulados deMalinowski, nunha tentativa de comprensión da condición humana, saíndo á procura daquilo que todas as culturas temos en común. A colecciónClasicos do Pensamento Universal comprácese en presenta a versióngalega dun texto ousado, pioneiro e consolidado dende a día da súaprimeira edición como unha lúcida reflexión e unha profundainvestigación sobre os fundamentos antropolóxicos da humanidade.