NO HI CABEM DUES VEGADES EN AQUEST MÓN

NO HI CABEM DUES VEGADES EN AQUEST MÓN

$29.097
IVA incluido
Sujeto Disponibilidad de Proveedor
Editorial:
(174).ARA LLIBRES (CATALAN)
Año de edición:
Temática
Contemporanea
ISBN:
978-84-15645-98-6
Páginas:
128
Encuadernación:
Rústica
Idioma:
Catalán
Dimensiones:
210x135
$29.097
IVA incluido
Sujeto Disponibilidad de Proveedor

Una novel·la sobre l'amor, la mort i la passió com un joc d'emocionsal límit. Perquè l'amor i la mort també poden ser pornogràfics. Miquel Obiols aporta la seva creativitat en una narració sensible iprofundament personal.
La Nora i l'Ernest es diuen en secret Virna i Buster, per la VirnaLisi i en Buster Keaton. La seva passió pel cinema només es veusuperada per l'amor que senten l'un per l'altre, quan ja tenen més devuitanta anys. Però el pas del temps és inexorable i els diagnòsticsd'Alzheimer i càncer només fan que subratllar amb dolor aquestaevidència. La parella aviat entén que el seu temps s'acaba.
Mans que s'escapen, morfina, pactes no escrits i bufandesrepublicanes, Pasolini, Huston, Chaplin i Bergman, Cortázar, Joyce,Bauçà i Brautigan, Pina Bausch i Louise Bourgeois... Una singularnovel·la que barreja, amb passió, cinema, literatura, teatre, art,memòria, amistat, sexe, silencis i la dignitat d'escollir.
«Els dits d'una mà d'ella es cargolaven dins d'una mà d'ell com en unniu, mentre l'altra mà volava relliscant damunt dels dits de l'altramà d'ell, que intentava caçar la. De sobte, les quatre mans s'obrienben lliures i deixaven que tots els dits respiressin. I llavors, elsvint dits s'entortolligaven, s'obrien i es tancaven, jugant amb forçaa ser una sola massa de dits. Finalment, van adormir-se. Havien fetl'amor només amb les mans.»