ALUJAS, VICENÇ / ALUJAS VEGA, VICENÇ
La meditació immediata ens ofereix eines fonamentals per millorar lanostra vida. Ens ensenyarà com podem aturar la nostra ment dispersa iagitada, i ens guiarà en un preciósviatge cap a la serenor.
La meditació immediata adapta la saviesa oriental a les nostresnecessitats per aconseguir meditar sense deixar de ser persones delsegle XXI.
«L'autor proposa una meditació vinculada a la vida quotidiana, que ésun excel·lent camí per ser conscients del misteri i la bellesa quesuposa la pr.pia existència.» (M. Mercè Conangla i Jaume Soler,creadors de l'ecologia emocional)
«Meditar és l'art de recollir-nos en l'essència, meditar és tambél'art de viure des de l'essència. Meditació immediata ensacosta a aquest doble principi.» (Antonio Jorge Larruy, professor,terapeuta i escriptor)
«L'autèntica meditació no és quelcom que pugui fer-se. Més aviat ésuna cosa que passa. Es tracta d'una experiència sense experimentador.I és màgica.» (Borja Vilaseca, director del màster en DesenvolupamentPersonal i Lideratge)
«La meditació bé podria ser el nexe que uneix Orient i Occident, i vamés enllà d'una filosofia de vida, ja que es tracta d'una saviesa del'existència.» (Dr. Alvaro Muro Alvarez, metge psiquiatre)
Pròleg de Borja Vilaseca.