A l'Olivia li agrada emprovar-se tots els vestits, cantar canÇons,anar a la platja i construir castells de sorra, imaginar que ésballarina o cantant d'ópera , passejar al seu gat, amagar-se del seugermanet, pintar murals i sobretot treure de polleguera a tothom... és una porqueta que es diverteix i viu la vida al seu estil. Aquest ésel primer volum que va publicar Ian Falconer per donar a conéixer almón a l'Olivia. Un llibre guanyador de la medalla Caldecott, i un dels clássics de la literatura infantil. Un álbum il·lustratIMPRESCINDIBLE carregat d'expressivitat i amb l'humor particular de la porqueta més imaginativa del món.
A l'Olivia li agrada emprovar-se tots els vestits, cantar cançons,anar a la platja i construir castells de sorra, imaginar que ésballarina o cantant d'.pera , passejar al seu gat, amagar-se del seugermanet, pintar murals i sobretot treure de polleguera a tothom... és una porqueta que es diverteix i viu la vida al seu estil.
Aquest és el primer volum que va publicar Ian Falconer per donar aconèixer al món a l'Olivia. Un llibre guanyador de la medallaCaldecott, i un dels clàssics de la literatura infantil. Un álbumil·lustrat IMPRESCINDIBLE carregat d'expressivitat i amb l'humorparticular de la porqueta més imaginativa del món.